piątek, 31 maja 2013

Pudrowa asymetria


Hejka Kochani !!! Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować :) w ciągu ostatnich dni mój blog został wyświetlony po raz 10 000. Jest to dla mnie najlepsza z możliwych nagród jaka może być dla autora. Mój blog istnieje niecały rok a takie osiągnięcie i do tego 258 obserwujących to dla mnie ogromne wyróżnienie. Chciałabym Wam gorąco podziękować bo to dzięki Wam za każdym razem spinam tyłek i zabieram się za cykanie fotek. Gdyby nie Wy pewnie już dawno straciłabym motywację i usunęłabym bloga. 
Jeszcze raz GORĄCO WAM DZIĘKUJĘ :*:*:*


W środę odebrałam laptopa od naprawy. Padło coś z grafiką. Na szczęście komputer żyje ale niestety muszę kupić nowy ponieważ ten w każdej chwili może paść...powiedzcie mi czy to jest normalne żeby prawie 2 i pół letni laptop nie był zdatny do użytku i to w dodatku domowego użytku????

Przechodząc do dzisiejszego set'a nie mogłam się oprzeć pięknej wczorajszej pogodzie i nie założyć mojej nowej asymetrycznej spódnicy. Jest rewelacyjna- zastanawiam się jeszcze nad kolejnymi kolorami. Do tego chciałam ubrać koszulę białą ( również nową- możecie zobaczyć ją tutaj ) ale przy prasowaniu zauważyłam, że ma skazę i muszę iść ją wymienić na inną :). No i oczywiście mój aparat nie mógł zachować się lepiej i niestety nie oddał cudownego koloru spódnicy. Buziaki :*
















Spódnica - Pepco
Koszula - Pepco 
Buty - Auchan 
Bransoletka - Mohito
Okulary - H&M 




48 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zestawy- subtelne, delikatne i kobiece! świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie spodniczka jest super. Wygladasz pieknie, dziewczeco i wiosennie.Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica i sandałki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) super masz spódnice:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po 1-sze gratuluję :)
    Po 2-gie komputery są lepsze,bo uszkodzoną część można wymienić a jak popsuje się coś w laptopie to już raczej z nim koniec
    Po 3-cie oddawaj spódnicę,ale już! ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Promiennie wyglądasz;) Bardzo ładnie jak się uśmiechasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś!

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!! Cała stylizacja bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica :)
    A jaki ma śliczny, pastelowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna pastelowa spódnica:) świetnie na Tobie leży
    gratuluję takiej ilości obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie spódnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spódniczka <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódnica :)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu fajnie ,ze mnie odwiedziłaś , zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!To Twój zasłużony sukces!
    Spódniczka zaś jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódnica, koszula też super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna spódnica, ślicznie Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna jest ta spódniczka i świetnie sie prezentuje w towarzystwie tej luźnej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna jest ta spódnica!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódnica, widziałam ją w Pepco :) Bardzo dzieczęcy i zwiewny look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz fantastycznie w tej spodnicy
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zestawienie w pastelowych kolorach;))

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie asymetryczne spodnice ale jestem niska do nichh:(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja sie zastaawiam nad maxi, ale pogoda nas nie rozpieszza do takich spodnic :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam asymetryczne spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo subtelna i piękne kolorki, a przede wszytkim Ty wyglądasz cudnie! :)
    Strasznie podoba mi się ta asymetryczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochanie, jesteś tak prześliczna, że nie mogę się napatrzeć! <3 :) spódnica jest cudowna <3 Jestem bardzo ciekawa, co myślisz o mojej w nowym poście ;-) Czekam na Twoją opinię :) Buziaki <3

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś! Lubię takie delikatne kolory!
    A co do laptopa mój ma ok. 5 lat i nic mu się nie dzieje :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Achhhhhh ile za mną chodziła taka spódniczka...
    Szukałam i szukałam i w końcu doszłam do wniosku że z moimi nogami nie da rady. :-)
    Ale Ty wyglądasz bajecznie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna spódniczka:) Wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękna spódnica, uwielbiam rzeczy z ogonami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny zestaw, wyglądasz pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. buty, spódnica <3 zastanawiałam się nad nią, ale chyba jednak źle sie czuje w tym fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz;) a spódnica jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna spódnica!<3 I cały zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  37. Asymetryczne spódniczki są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem wielką fanką asymetrycznych spódnic :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia :)
    obserwuję i zapraszam do siebie!
    ______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowna spódnica ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna spódniczka:)
    obserwuję kochana i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję i wejść i obserwatorów.-:) Spódniczki jest fantastyczna -:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.