niedziela, 21 lipca 2013

PGE Arena Gdańsk

Dzisiaj post troszkę innego pokroju. Chciałabym Wam pokazać fotki z soboty kiedy to wybraliśmy się na zwiedzanie stadionu PGE Arena w Gdańsku. Odbyło się to dzięki odwołanemu meczu ( Lechia Gdańsk - FC Barcelona ). Nie powiem piłka nożna mnie nie kręci ale jak było Euro to z chęcią oglądałam w tv relacje z meczów. Wracając do wczorajszego dnia nie byłam zbytnio zachwycona pomysłem pojechania do Gdańska. Nie chodzi o to, że daleko ( z Gdyni to jakieś 30 minut drogi ) tylko raczej "...po co ja mam tam jechać....?" No ale pojechaliśmy bo z drugiej strony nie wiadomo kiedy znowu nadarzy się taka okazja :-)) ( no to odpowiedź typowo babska ).
Do samego Gdańska jechałam tak po prostu, bez entuzjazmu, bez makijażu, ubrana tak jak stałam w domu, nawet aparatu nie wzięłam ( co za guła ze mnie, teraz żałuję ). Gdy tylko ukazał się stadion, muszę przyznać, że moje nastawienie powoli się zmieniało. Nie mówiąc już o zachwycie kiedy tylko weszliśmy do środka. 
Nie żałuję, że pojechaliśmy. Teraz wręcz się cieszę i stwierdziłam, że musimy się wybrać na mecz - byle jaki, po prostu, żeby ktoś grał :-))). Mogłabym tak gadać i gadać ale nie chcę Was zanudzać :-)))
No i musicie mi wybaczyć fotki robione telefonem. 











Spodnie - H&M
Koszula - Pepco
Buty - Centro
Torba - Centro

24 komentarze:

  1. Jak tak wyglądasz 'wyszłam jak stałam', to jestem pełna podziwu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkałam kiedys nad morzem ale na stadion nie dotarłam/. :-)
    Kochana masz piekny tatuaz własnie mnie kusi by robi sobie w tym samym miejscu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczną masz koszule:) podoba mi sie tatuaż na stópce:P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia:) jeśli będę w Gdańsku z przyjemnością odwiedzę również to miejsce:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe widac szybko nastawienie Ci sie zmienilo ;D masz swietny tatuasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No takie to już kobiece nastawienie :P ;) No i jak bez makijażu to ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Śliczny pedicure ;)!
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja to z kolei od bardzo dawna marzę, żeby obejrzeć mecz na stadionie :) Nawet grałam o bilety na euro, ale niestety ja szczęścia w grach nie mam ani grama :) Ale z pewnością na jakiś mecz się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładnie wygladaz :) masz piękne buty i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje buty sa cudne
    Kisses
    Aga
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie wygladasz:)! Ta torbe bym Ci chetnie podprowadzila :D! Ja osobiscie uwielbiam chinszczyzne :P!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i zapraszam do mnie ) ----> http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buciki *.* zakochałam się :) obserwuję i zapraszam: http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie..
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.