wtorek, 6 sierpnia 2013

Shopping

Cześć Kochani :) 
Jak Wam mijają wakacje...? Ja niestety wakacji nie mam ale korzystam z pogody jak tylko mogę. Ostatnie dni niestety nie rozpieszczają mnie pod względem czasu wolnego ale mam nadzieję, że to się szybciutko zmieni. Przez co również nie mam czasu na zdjęcia, stąd też brak nowych postów. 
Dzisiaj tylko chciałabym się z Wami podzielić moimi zdobyczami z wyprzedaży. Niestety nie ma ich dużo ale i tak jestem mega zadowolona :) 


Baskinka - Cubus
Żakiet - Reserved 
Baskinka - House


Top - Pepco



Sukienka - Stradivarius


Spódnica - H&M
Maxi - Allegro


Sneakersy - Camaieu


Baleriny - Pepco


Meliski - Centro


Kominy - Pepco


Bransoletki - Avon, Mohito

No i najważniejsze :) zapisałam się na prawko :) 

17 komentarzy:

  1. Świetne łowy :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka rzeczy chętnie widziałbym w swojej szafie, np. spódniczkę z H&M-u ;)
    Powodzenia na prawku, ja swoje porzuciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba <3 super rzeczy udało Ci się kupić ;))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego i same świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy :) pozdrawiam i zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zakupy super:D
    teraz czekamy na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki są bardzo śliczne ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroscze ! kupilas same cudenka!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koronkowa spodniczka cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobycze! Genialna biała baskinka, koronkowa spódniczka i różowa bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie dużo tych zdobyczy :) Ciągle słyszę o tym Pepco, ale nigdy nie byłam...
    Prawo jazdy- no to gratulację zapisu- teraz trzeba tylko zdać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się chabrowa sukienka - jest extra ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki są super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana super rzeczy, ta biała bluzka była w moich rekach chyba ze sto razy i wciaz jej nie zakupilam.
    Zycze Ci rowniez pierwszego egzaminu oczywiscie zaliczonego na 5 + :-)
    Sciskam goraco. :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. biała baskinka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko jest super ale ta marynarke i spodniczke z H&M bym Ci podprowadziła ;*!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ze Stradivariusa przepiękną. :)
    Powodzenia z prawkiem, mi sie udało zdac 5 miesięcy temu, wygoda z autkiem niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.