niedziela, 30 marca 2014

Dressale shoes


Witajcie. Dzisiaj niestety znowu nie mam dla Was stylizacji. Ci co śledzą mnie na insta wiedzą, że właśnie z Mężem urządzamy nasze mieszkanko a wyjść ze stanu surowego jest cięzko. Dlatego też każdą wolną chwilę spędzamy na malowaniu, szlifowaniu i całej tej brudnej reszcie. No ale powolutku do końca. 

Jak wiecie buty to moja wielka słabość. Kiedy zobaczyłam kolekcję w sklepie internetowym DRESSALE niestety do akcji musiał wkroczyć mój Mąż bo ciężko by się skończyło to dla mojego portfela- ceny są do 50$ także można poszaleć. Dzielę się z Wami moimi faworytami :-)


























26 komentarzy:

  1. jestem butoholiczką :) te sandałki z wężowym motywem cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. same cuda :) Ja też jestem butoholiczką i pokazywanie mi takich zdjęć, to wręcz szantaż emocjonalny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone czółenka <3 powodzenia i wytrwałości przy remoncie :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham buty i takie posty to uczta dla moich oczu.Niestety chodzę tylko na płaskim obcasie :) ale popatrzeć zawsze miło :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buty <3 Też mi się wiele podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie buciki wyglądają pieknie i klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buciki! szczególnie różowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne buciki, chcę wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buty, najchętniej kupiłabym wszystkie:)
    pocieszę Cię, że u mnie również remont ... :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zwykle przeglądam tam ciuchy, na buty jakoś nie zerkałam. Ale skusiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie przygarnęłabym do swojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podobają mi się te z przedostatniego zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne butki:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie,do wygrania ramoneski i inne perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się kilka fasonów. Ciekawa jestem czy są wygodne w noszeniu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty !
    Dziękujemy za obserwację również obserwujemy :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne buciki, te, ze złotym tyłem najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie buty piękne.

    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam propozycję współpracy od tego sklepu, ale ich buty to wszystko, co mi się tam podoba.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj już widzę z Twoich propozycji 2 pary bucików, które mi się podobają :) Zaraz zerknę na ceny :D

    Przeprowadzki, remonty są straszne... Ale inaczej się na to patrzy- kiedy jest się na swoim :)

    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Butyy boskie <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hallo, to ja Żaneta, muszę potwierdzać, iż nadzwyczaj frapująco piszesz swojego bloga, nader chętnie na niego wstąpię musowo jeszcze nie raz, pozdrawiam Cię, całusy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.