środa, 9 kwietnia 2014

Sukienka

Witajcie, u mnie nic ciekawego. Ciągle to samo, zaczyna mi brakować zdjęć i coś czuję, że długo tak nie da rady blog funkcjonować. 
Dzisiaj mam dla Was 3 zestawy z sukienką, która pochodzi ze sklepu DRESSALE. Wpadła mi w oko i muszę przyznać, że chyba pora schudnąć bo niestety moje ciałko nie nadaje się na takie kiecuszki a z chęcią widziałabym ją w mojej szafie. Jest idealna na zbliżające się lato tym bardziej, że mieszkam nad morzem i byłoby wiele okazji aby ją włożyć. Czas coś z tym zrobić !!!






Uważam, że ta sukienka nie wymaga zbytniej biżuterii. Wystarczy kopertówka lub puzderko a z butami można poszaleć. Ewentualnie malutkie kolczyki i to na tyle. 
Co myślicie o tej sukience...??? 
Chętnych zapraszam na stronę sukienki, która aktualnie jest przeceniona o 70% także jest to wielka okazja. 

7 komentarzy:

  1. Ładna sukienka;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :) Zestawy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka:) Zapraszam na mojego bloga http://xstritfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka ,bardzo moj styl<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka <3 Uwielbiam takie oryginalne stylizacje. Moim zdaniem takie modne sukienki na co dzień muszą znajdować się w szafie każdej z nas. Nigdy nie wiadomo kiedy będzie nam potrzebna mała czarna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.