niedziela, 8 czerwca 2014

Kombinezon


Witajcie. 
Dzisiaj w roli głównej kombinezon. Kupiony jeszcze w zimie, czekał na swoją premierę i szczęśliwie się doczekał. Kupowałam go z wielkim znakiem zapytania. Nie wiedziałam czy będzie dobry, czy nie będę w nim wyglądać źle lub po prostu komicznie bo wiadomo nie wszystko wszystkim pasuje. Dzisiaj wiem, że jest ekstra i na pewno w mojej szafie nie jeden strój jednoczęściowy się jeszcze pojawi. 
Do tego biało-miętowe sandałki i miętowo-beżowa kopertówka. 












Kombinezon - mosquito
Buty - Centro
Torba - Pepco
Bransoletki - Pepco, Mohito
Kombinezon - MODNAPOLKA.pl

25 komentarzy:

  1. super stylizacja, extra torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kombinezony. Szarosci w tym sezonie sa mi rowniez bardzo bliskie tym bardziej jesli dodajemy kolorowe dodatki np wyrazniejsza torebke jak w tym przypadku :) plaskie japonki sa znakomitym wyborem. Jest ciekawie a zarazem wygodnie- moje ulubione polaczenie, zdecydowanie!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,rewelacyjny kombinezon,muszę poszukać swojego,leży gdzieś na dnie szafy :)
    Torebka jest śliczna :) Muszę odwiedzać częściej Pepco ;)
    Ja dodałabym naszyjnik,taki w neonowych kolorach :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie kochana w tym kombinezonie!! Torebeczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm.. kombinezon jest bardzo ladny, ale chyba nie pasuje do Twojego odcieniu skory- jest po prostu za jasny, przez co wszystko sie "zlewa" i chyba nie powinien byc az tak obcisly, a moze... ale wydaje mi sie, ze lepiej wygladalby luzniejszy...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://alicjainstyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kombinezon jest boski! Sama chętnie pokazałabym się w takim na blogu ;))
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach <3

    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze kilka lat temu nigdy bym nie założyła, a teraz nie rozstaję się z moim. Jest przewiewny i szykowny więc idealnie sprawdza się w te upały ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. taką świetną torebkę dorwałaś w pepco? fantastyczna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak :) i to za grosze :) były jeszcze koralowe :)

      Usuń
  10. Marta pięknie Ci z uśmiechem :)! Kombinezon trafia w me gusta, chociaż do mojej figury taka część garderoby raczej nie będzie pasować ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować :) nie zawsze to co się nam wydaje trafne okazuje się dobre :)

      Usuń
  11. Fajny kombinezon :) Gdyby nie te kieszenie, to można by też nosić tył na przód! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kombinezon i wygląda na bardzo wygodny! Torebką super urozmaiciłaś całą stylizację :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kombinezon - ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torebka;)))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. love your jumpsuit and clutch! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  16. ciesz się, że go kupiłaś, bo jak ja chciałam, to nie było mojego rozmiaru już, więc musiałam wybrać inny :) I nadal żal mi, że się nie załapałam na ten model :) Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana powiem Ci szczerze że widziałam multum osób w kombinezonach ale na nikim nie wyglądał tak ładnie :) Kombinezony sa stworzone dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.